22 МайHub schools по українськи. Що це i куди підуть виділені 200 миллионов долларов?


Дата: 22.05.2016

Опорні школа — це навчальні заклади, куди привозять на навчання дітей d навколишніх населених пунктів, школы немає, або є тільки початкова/основна. Ідею опорних шкіл уряд почав просувати в 2015 році як частину реформи середньої освіти. Передбачалося, що опорні школа будет створені у кожній області. Міністерство освіти презентувало своє бачення цієї ідеї i почало * втілювати — 2016 році обіцяють створити 100 опорних шкіл. Які перспективи впровадження цього механізму?

1. Опорна школа цілком звичне явище для сільських регіонів України, як i загалом підвезення дітей, завдяки програмі «Шкільний автобус», яка діє d, 2003]. На початок 2015-2016 навчального року до школы підвозилося 234 тисячі дітей за цією програмою. Вже как » школы, в яких підвозять дітей h 10-20 навколишніх населених пунктів — не лише, що там немає де вчитися, але й только для бажанням батьків, які прагнуть дати дітям кращі шанси у житті. Хоча Міністерство освіти i запропонувало деякі новації у своїй концепції опорної школа, наприклад можливість створювати філії d навколишніх малич шкіл на ідею єдиного навчального простору для вчителів опорної школе в этом * * * * філій, все опорна школа — це все просто i знайома річ. Якщо у селі недостатньо учнів для нормальної роботи школа, підвозити дітей на навчання стал логічною i зрозумілою практикою в усіх країнах зі значною часткою сільського населення.

2. Вже в цьому році 100 опорних шкіл мають отримати додаткове фінансування — перестать утверждать, i Міносвіти, i Мінфін. Уряд виділив для них 200 миллионов долларов в 2016 році (ремонти i обладнання), а також запропонував зоны закупити шкільні автобуси от співфінансуванні d державою 50/50. На це виділено мои 600 миллионов Додатково Мінфін ініціював неурядовий проект підтримки опорних шкіл для гроші закордонних на українських донорів. Ale ит-опорні навчальні заклади, які отримають допомогу вже цього рок — e не вичерпний перелік опорних шкіл. Процесс реорганізації освітньої мережі та процесс переоснащення шкіл i покращення матеріально-технічної бази — tse два окремі кроки у реформі, хоча вони й тісно стенд»язані. Вирішувати проблему застарілого обладнання i протікаючих дахів школы, безумовно, потрібно. Прото, то безумовно зрозуміло, що все грубими розрахунками, на мінімальний ремонт, заміну навчального обладнання потрібно удвічі більше інвестицій, ніж загалом витратили на середню освіту для владельца навчальний рік. Таким образом, необхідно визначатися із пріоритетами: куди у першу чергу спрямувати ит кошти на капітальні видатки, які вдасться знайти. Вочевидь, уряд визначився — підтримати учнів d сільської місцевості.

3. Попри загальновідому проблема із брак коштів на середню освіту виявляється, що сила витрачає на неї все значний шматок

Обсуждение закрыто.